Portale społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter) jako narzędzie marketingu w placówkach kultury i oświaty

Program szkolenia: 

  1. Przykłady i analiza trafnych kampanii z wykorzystaniem portali społecznościowych.
  2. Najnowsze trendy i możliwości w mediach społecznościowych w Polsce i  na świecie.
  3. Jak działa Facebook, Instagram, Twitter?
  4. Profil a fanpage - cechy wspólne, różnice, zależności, powiązania.
  5. Czym jest Fanpage? 
  6. Różnica między Grupą, a Fanpage.
  7. Skuteczne prowadzenie Fanpagea.
  8. Możliwości reklamowe w social mediach.
  9. Regulamin Facebooka, Twittera, Instagrama.
  10. Tworzenie profilu na portalach społecznościowych.
  11. Ustawienia prywatności.
  12. Grupowanie znajomych.
  13. Umieszczamy wizytówkę profilu na stronie.
  14. Umieszczenie przycisku „Lubię to”.
  15. Aktualizacja statusów, notes, wydarzenia, multimedia, linki, dyskusje.
  16. Zakładamy Fanpage.
    1. Dodanie administratora.
    2. Statystki Fanpage i mierzenie ich efektów.
  17. Promowanie Fanpaga.
  18. Zewnętrzne aplikacje marketingowe.
  19. Pozostałe aplikacje używane w marketingu i reklamie. 
  20. Tworzymy własną kampanię reklamową.

 

Instytut Szkoleniowy GoWork.pl oferuje Państwu najlepiej wykwalifikowaną kadrę trenerską, co przekłada się na najwyższą jakość organizowanych przez nas szkoleń.

Po każdym szkoleniu umożliwiamy Państwu uzyskanie certyfikatu Ministerstwa Edukacji Narodowej, potwierdzającego zdobycie nowych kwalifikacji.

 

Zapisz się już teraz! wypełnij formularz a odezwiemy się do Ciebie:

NASZE ODDZIAŁY: